9/25/2013

ABOUT TIME




Kui ma üle pika aja lõpuks ometi maha istun ja blogimise ette võtan, läheb internet ära ja Photoshop katki. Nii et saate praegu vaid sellise postituse. Ühesõnaga, käisime Britiga eelmisel teisipäeval Coca-Cola Plazas sellisel üritusel nagu "Ainult naistele". Selle raames eelesilinastus film "Ainult aja küsimus" ja kohe kui ma selle ära näinud olin, teadsin, et ma tahan seda kõigile soovitada! Tõesti hea film oli. Rachel McAdams on teada-tuntud oma armastusfilmide poolest ja mulle üldiselt ei lähe väga peale sellised "The Notebook"-taolised filmid, aga see oli täielik erand. Ja ta vist päris täitsa sinna kategooriasse ei lange ka. Homme on esilinastus, nii et vägagi õige aeg selle filmi soovitamiseks. Üritus ise oli muidu väga lahe. Pilet on sama kallis kui muidu, aga enne filmi toimuvad erinevad tootetutvustused ja saali sisenedes saavad kõik kingikoti, kus oli palju-palju testreid ja muud reklaamkaupa, mis naistele peale läheb. Aga seda filmi soovitan väga, minu lemmikute hulgas leidis ta kindlasti koha!

/ Gretel

No comments:

Post a Comment